.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۲۹۳ نفر در حوادث رانندگی مازندران
۲۹۳ نفر از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال به علت تصادفات رانندگی در مازندران جان باختند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۹۳ نفر از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال در تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد کاهش داشت.

 

او با بیان اینکه در همه جاده‌های برون شهری، برون شهری، راه روستایی شاهد کاهش آمار بودیم، افزود: جاده‌های برون شهری و راه روستایی با ۲۰۴ مورد و محور درون شهری با ۸۹ فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

 

دکتر عباسی گفت: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری با ۴۷، آمل با ۴۵ و بابل با ۳۵ مورد بیشترین و شهرستان گلوگاه با ۳ مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگی گزارش شده است.

 

او با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است، ادامه داد: ۶ هزار و ۴۸۵ زخمی حادثه رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد کاهش داشت.

 

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در امر فرهنگ سازی با استفاده از آمار‌های پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ها و زخمی‌های در حوادث رانندگی موثر باشند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.